p.tepla-stiavnik-bytca-p.tepla_den_treti-patek_sraz_cyklobandy-080509

Chatová osada Považská Teplá - mosty přes Váh a kanál jako včera při návratu - Považské podhradie - silnice č.507 směr Bytča - za vodní nádrží Mikšová doleva - Hvozdnica - Štiavnik -Štiavnickou dolinou až na konec obce za osadou Medvedie, po zelené značce stoupáme (horší asfaltový povrch) na lesní rozcestí kde odbočíme vpravo, cesta pokračuje víceméně po vrstevnici až prudce klesá do Petrovické doliny - Petrovice, křižovatka s cestou E442 kde odbočíme doprava - Bytča (oběd), po cestě č.507 přes Malou Bytču, u obce Mikšová na křižovatce odbočíme doleva na most a pokračujeme směrem na Predmier, před obcí přejedeme železniční přejezd do Rašova-Rašov, Plevník-Drienové, v obci odbočíme doleva ke hřbitovu a asfaltkou okolo potoka začínáme stoupat do sedla, na druhé straně prudký sjezd přes osadu Kresanovci (pád Radka - šití kolene), dole na křižovatce zatočíme v pravo směrem na Kostoleckou a Maninskou Ťiesňavu-chatová osada.

Panasonic DMC-TZ3

Kategorie a štítky

Slevy 25 % platí na všechny dárky z fotek. Vytvořte si z vašich fotek snadno fotoknihu, plakát, fotky na zeď a další fotoprodukty. Sleva platí po zadání kódu: Vajicka